30 Ağustos 2009 Pazar

En Nefret Ettiğim Karakteri Açıklıyorum; Haysiyetsiz Şerefsiz IRON-MAN!!!



Pek çok, yayını övdük değerlendirdik. Şimdi sıra geldi biraz yermeye,yuhalamaya itin gtüne sokmaya... Bakın başlığı okuyunca aklınızdan geçenleri duyarmış gibi oldum; "abi olur mu ya, Iron Man süper abi, filmleri falan çok iyi yaa..." ve benzeri yaklaşımlarla gelirseniz sizi kaale almam, işim olmaz. Ben ki zamanında sabahın 06:00 ında kalkıp Star TV deki çizgi Filmini izleyen bir adamım, o telefonlarınıza yüklediğiniz müziği yıllar önce Tony örsün başında demir döğerken dinlemiş biriyim, yani önceden severdim bu herifi ama daha tam olarak tanımıyodum tabiii...

Bakın bu Tony Stark dediğiniz adam, açık seçik sermayenin getirdiği laçkalık ve aşşağılıklığın vücut bulmuş halidir. İğrenç bi heriftir. Silah tüccarıdır, yani şimdi filmde bunun üstünü örtmek için pek çok hamle yapılmıştır, ama hani sonuç nedir ? Bu pislik herif Civil War da arkadaşlarını dostlarını koltuk sevdasına satıp bir de bunu ödenmesi gereken bir bedelmişcesine lanse etmiştir. Ama Hollywood tabii ki de CG nin dibine vurup, uzun zamandır Marvel in çıkardığı en iyi Çizgi Roman uyarlamasını beyaz perdeye taşıdı ve hepimiz bi anda Ayrın Menci olduk. Diesel le ortak kampanyalar yapıldı, FWA lı internet siteleri(site bayaa şık olmuş, basmışlar parayı yaptırmışlar tabii amk...) telefonlarda filmin müzikleri, bi ton promosyon ürün en kralından tasarımlarla piyasaya sürüldü, 2. filmin OST si AC&DC şarkılarından derlenerek hayranlık uyandırdı falan ama bakın açın gözünüzü, bu pisliğin herhangi bir ürününü üstünüzde taşıyıp aslında onunla özdeşleşmek istemessiniz.

Bu herif Kaptan amerika ya bile saygı duymama sebep oluyordu neredeyse. Hulk ın Skaar a gönderilmesinden, "Super-Human Registration Act" e ve daha sonrasında Norman Osborn un S.H.I.E.L.D in başına geçmesiyle sonuçlanan pek çok antin kuntin durumdan dolaylı veya direk olarak sorumludur.
Illuminati de dahil olmak üzere içinde olduğu her kurum, grup ve birlikte iş yaptığı insanı manipule eder, kendi çıkarına göre yönlendirir, her türlü sinsi ipnelik bu gt tedir yani. Hulk geri Skaar gezegeninden intikam için geri geldiğinde bu puştu iyice ezmemesi beni üzdü valla şöyle helalli bi ezip öldürseydi kendimize gelseydik güzel olucaktı ama Hulk kardeşimi de madur etti ipneler....

Elitist bir yaklaşımla gereksiz bir artistliğe sahiptir ve aynı zamanda sürekli yerli yersiz "Biz Düzenin Hakimi Büyük Adamlar şöyle yaparız, böyle zor kararlar veririz, şurdan kaçarız burdan uçarız yiğeeen!" tadında nasihatlarla kafa sker. Kıyafetinin tasarımı çok iyidir olayı odur bu yvsaan, War Machine gibi ekürisi vardır ki bence onun zırhı daha karizmadır.

Kılım olm sana Ayrın-Men, ne yaparsan yap, yandan yemiş Mecha bir karakterden ileri gidemessin. amk.

3 yorum:

  1. ahahah evet silah tüccarı, şerefsizin teki harbiden ama çizgi roman uyarlamalarına şiddetle karşı olan beni bile filminin hastası yaptı, nasıl becerdiler bilmiyorum. robert downey jr.'a ben yıllardır aşığım, ölüyorum, onun etkisi de çok büyük tabii :P

    YanıtlaSil
  2. aynen abi,nası olduysa filmler hakkaten güzel yapcak bişi yok. Robert Downey+Givinit+Scarlet zaten kazanıyo bişiler ister istemez. Ama karakter cok pis.

    YanıtlaSil
  3. vay be toni abimizin bizi bugüne kadar kerizlediğini şimdi sayende anladım :)

    YanıtlaSil